Slindborg Design

gfdg

Såhär beställer du en vara

Publicerad 2015-08-21 15:37:00 i Allmänt, Beställning/ Köpinformation,

Beställning kan göras via e-post till [email protected]

Uppge ditt namn, adress samt telefonnummer.
Skriv namn, färg samt storlek och det du önskar beställa.
Efter det får du en bekräftelse via e-post som talar om att jag tagit emot din beställning samt leveranstiden.

Vid beställning av armband
Mät din handled och lägg till 1-1,5 cm beroende på om du vill ha tajt eller lös passform.
Måttet på armbanden mäter jag från skinnkant till skinnkant, ej öglan som går omlott över knappen.
Vid beställning av halsband
Mät och ange hur långt du vill ha det.

Betalning
Förskottsbetalning sätts in på Bankgiro nr:
Bank: Nordea
Clearing: 3255
Konto: 3255 20 65422
Lägg ihop vad smycket kostar + ev. frakt
Med vanligt brev (fraktfritt fšr order över 300 kr, under 300 kr 30 kr i frakt)
önskar du att jag skickar rekommenderat blir fraktkostnaden 70 kr
När pengarna är mottagna påbörjas din beställning.

Leveranstid.
Normalt kan jag posta inom 2-7 dagar (ej lördag, söndag samt andra helgdagar)
Förvänta dig en levarans om 3-4 dagar om varan finns färdig. 1-2 veckor om den skall sys. Du kommer att få ett meddelande om förväntad leveranstid efter att du har beställt.

Frakt (inom Sverige)
Alla smycken levereras i vadderat brev. Order över 300 kr är fraktfritt. Order under 300 kr debiteras med 30 kr och betalas tillsammans med produktkostnaden i förskott.
önskar du postförskott tillkommer en avgift på 50 kr + frakt 35 kr

Reklamation
Om smycket är skadad eller felaktigt skall reklamation ske inom 10 dagar.
Vid byte av storlek bifoga ett frankerat adresserat kuvert.
Vänligen kontakta mig innan retur skickas, [email protected].

Köpvillkor.
Jag förbehåller mig för eventuella tryckfel. All bildinformation skall ses som illustrationer
Det är svårt att återge färger korrekt eftersom det kan se olika ut på olika skärmar. Alla smycken är handsydda och unika och därför kan samma modell variera en aning även om mönster och storlek är detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela